vaatamised

Friday, January 14, 2011

Tere, reede

Vahepeal olen vähe viibinud kodus ja seega ei ole jõudnud netti. Kirjutada on nii mõndagi. 
Alustan hammastepesuga. Määrisin hambaharjale Лесной бальзамi (suht sama nagu Paradontax, aga odavam) ning mõtlesin, mis on see tänase päeva kõige olulisem valupunkt, mille jaoks ma ärkasin, mida ma tegema peaks (muide täpselt ei mäletagi, mis päev see oli). Jäingi mõtlema ning päev läbi. Järgmine päev läks täiesti lambist püksirihm katki, täiesti lambist! Ma ei puutunud kuhugi vastu ega koormanud üle seda. PS olen isegi alakaalus ca 1000-2000 grammi. See pani mind mõtlema... Vaatasin ka Ameerika meisterkoka saadet. Üks geniaalsemaid saateid ever. Seda on siis hea vaadata kui tead, et Mareki külmkapis haigutavad  tühjad riiulid  ja 1 piim vastu. 
Selle öö unenägu oli päris jube. Nägin, et ei teinud keemia eksamit ära ja see oli Õhtulehe esikaanel ! ! ! Lisaks oli ka tekst, et kukkusin koolist välja. Kõik toimus REM-unestaadiumis. Ilmselt oli see kuidagi stimuleeritud ajusagariga, mis oli seotud tavaelu probleemidega. 
Tahtsin veel midagi kirjutada, aga läks meelest! Tervitan õhtulehte unenäo sponsoreerimise eest.

No comments:

Post a Comment