vaatamised

Monday, January 17, 2011

Pealkirjaga

Tere! Seekordne arcade unenägu (simulaatoriks nimetan Lucid Dream'i) oli jälle huvitav. Ei kujuta ette, kuidas ja  mis mu alateadvust stimuleerib kui ma unenägusid näen. Okei, räägime asjast.
Olin Stroomi rannas ja nägin seal lendavaid taldrikuid. Mis kõige huvitavam, ma olin Bart Simpson (parema ülevaate kindlustamiseks mainin, et  ümbruskond oli nagu päriselu, mitte multifilm). Olime koos Marge'ga hilissuvel umbes 17 paiku rannas ja sõime Regati jäätist. Ühtäkki hakkasid teised rannasolijaid  mind lendavate taldrikutega viskama. Ilma mõjuva põhjuseta muidugi. Seejärel lõin neid käterätiga eemale. Ühega sain isegi vastu jalga. Edasi mäletan väga häguselt, et jooksime rannast minema uute Regattide järele. Siis värises äratuskell (Sony Ericsson) ja kell oli 8:33. Millegipärast olen harjunud äratuseks panema nullist ja viiest erinevaid arve. 
Veel imelikku unenägu meenutades, siis ükskord nägin unes Pelguranna Selverist Salvesti seljankat ostes teenindas mind kassas Barack Hussein Obama. Muide see unenägu oli pärs ammu (kuskil krooniajal), aga on mida meenutada. Lasin supipurgile ka Obama autogrammi teha. Ta veel üllatus, et müüjatelt autogrammi küsitakse. BTW, olen mõnele sõbrale seda unenägu juba pajatanud. Selle looga on nüüd ametlikult ka laiale maailmale saadav.
Seniks kõike head ja kuiva ilma!

No comments:

Post a Comment